Ν. Γκαρά: «Απαράδεκτη η σύμπτυξη τμημάτων στο 3ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης»

 


Την επιστολή διαμαρτυρίας του Συλλόγου Διδασκόντων, του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων και του 15μελούς Μαθητικού Συμβουλίου του 3ου Γυμνασίου Αλεξ/πολης ενάντια στην επιχειρούμενη συγχώνευση τμημάτων στην Α΄ τάξη του σχολείου, κατέθεσε ως Αναφορά στη Βουλή η Βουλευτής Έβρου και Αν. Τομεάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ενημέρωσης & Επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νατάσα Γκαρά.


Η κα Γκαρά κάνει λόγο, με αφορμή και τα όσα σημειώνονται στην επιστολή, για απαράδεκτες πρακτικές σε βάρος του μαθητικού και εκπαιδευτικού δυναμικού του πολυπληθέστερου Γυμνάσιου στην πόλη της Αλεξανδρούπολης. Παράλληλα, ασκεί σκληρή κριτική στην κυβέρνηση και υπενθυμίζει πως αντίστοιχα προβλήματα με συγχωνεύσεις, μάλιστα, σε τμήματα στα οποία ήδη συγκεντρώνονται μέχρι και 28 μαθητές, έχουν δημιουργηθεί και σε άλλα Γυμνάσια και Λύκεια στον Νομό Έβρου.


Ταυτόχρονα, κάνει λόγο για ελλείψεις και κενά στο διδακτικό προσωπικό στην εν λόγω σχολική μονάδα. Ωστόσο, οι ελλείψεις αφορούν και σε άλλα σχολεία του Νομού, γεγονός που επιβεβαιώνει την αδιαφορία της κυβέρνησης για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους κατοίκους της ακριτικής Ελλάδας. 


Επιπλέον, οι συνθήκες που βιώνει η εκπαιδευτική κοινότητα με την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, τις συμπτύξεις τμημάτων, το μέτρο του 50+1 αναφορικά με τα κρούσματα ανά τμήμα, τη λειτουργία των σχολικών μονάδων χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο για την προστασία της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών από την αρχή της πανδημίας έως και τώρα, αποδεικνύουν περίτρανα τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης που με τις πολιτικές της έχει αφήσει απροστάτευτους τους πολίτες της χώρας.


Κλείνοντας, η κα Γκαρά ζητά να καλυφθούν άμεσα τα κενά σε καθηγητές και προσωπικό, να διατηρηθεί ο υπάρχων αριθμός των τμημάτων στην Α΄ τάξη του 3ου Γυμνασίου Αλεξ/πόλης και να προχωρήσουν οι απαραίτητες ενέργειες, ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Προς το Προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων


ΑΝΑΦΟΡΑ


Προς 

Την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων


Θέμα: «Απαράδεκτη προσπάθεια σύμπτυξης τμημάτων στην Α΄ τάξη του 3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης»


Η Βουλευτής Έβρου του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία,  Αναστασία Γκαρά καταθέτει ως Αναφορά στη Βουλή των Ελλήνων την κοινή επιστολή του Συλλόγου Διδασκόντων, του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων και του 15μελούς Μαθητικού Συμβουλίου του 3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης, σχετικά με την επιχειρούμενη, απαράδεκτη προσπάθεια σύμπτυξης τμημάτων στην Α΄ Τάξη του εν λόγω σχολείου, και ενώ ήδη λειτουργούν τμήματα με έως 28 μαθητές.


Επισυνάπτεται η Επιστολή.

Παρακαλούμε για την άμεση εξέταση της επιστολής, για τις ενέργειές σας και τη σχετική ενημέρωσή μας επί του θέματος.


26 Νοεμβρίου 2021


Η καταθέτουσα Βουλευτής 


Γκαρά Αναστασία

Επιστολή - Διαμαρτυρία για τη σύμπτυξη τμημάτων της Α ́ τάξης 

του 3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης Κατόπιν άτυπης εντολής για σύμπτυξη τμημάτων του 3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης και με δεδομένη την υποβολή αίτησης παραίτησης του Διευθυντή του σχολείου μας, κρίναμε σκόπιμο να κοινοποιήσουμε τη διαμαρτυρία μας παραθέτοντας ακολούθως σοβαρούς αντικειμενικούς λόγους

Ι. Αρχικά υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο σε αριθμό μαθητών Γυμνάσιο της πόλης (423 μαθητές/τριες) με εκατόν τριάντα (138) μαθητές/τριες εγγεγραμμένους στην Α' Γυμνασίου. Μέχρι σήμερα και, όπως είχε προ μηνών εγκριθεί από τη ΔΙΔΕ Έβρου, λειτουργούν έξι τμήματα. Από τις 25 Οκτωβρίου μετακινήθηκαν καθηγητές, που είχαν αρχικά τοποθετηθεί στο σχολείο μας, σε άλλες σχολικές μονάδες, χωρίς να έχει προηγηθεί έγγραφη απόφαση συμπτυξης τμημάτων από τη ΔΙΔΕ Έβρου, με αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών κενών στη διδασκαλία μαθημάτων. 

II. Στο σχολείο ήδη λειτουργούν τμήματα με έως 28 μαθητές, έπειτα από μετεγγραφές και κατόπιν προφορικής εντολής της οικείας ΔΙΔΕ, στις μεγαλύτερες αίθουσες της σχολικής μας μονάδας. Στα τμήματα υπάρχουν μαθητές με ποικίλες μαθησιακές δυσκολίες (αυτισμό, βαρηκοΐα, προβλήματα όρασης, υπερκινητικότητα κ.α.), οπότε ο μέγιστος αριθμός φοιτούντων θα έπρεπε να είναι μειωμένος κατά τρεις, ενώ συμβαίνει το αντίθετο

III. Στο σημείο αυτό κρίνεται απαραίτητο να γίνει αναφορά στην παιδαγωγική, μαθησιακή και εκπαιδευτική πτυχή της απόφασης περί σύμπτυξης των τμημάτων. Μετά από δύο χρόνια τηλεκπαίδευσης, ούτως ή άλλως η προσαρμογή των παιδιών στην Α' Γυμνασίου αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολη και θα επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο, εφόσον οι μαθητές θα υποχρεωθούν να αλλάξουν συμμαθητές και καθηγητές στα μέσα του Α' τετραμήνου μετά τη νέα κατανομή μαθημάτων

IV.Χρειάζεται επίσης να τονισθεί ότι η σύμπτυξη τμημάτων μπορεί να αποδειχθεί και πρακτικά αδύνατη, γιατί στο μεσοδιάστημα έχουν χαθεί πολλές διδακτικές ώρες σε κάποια τμήματα, μετά τη μετακίνηση των καθηγητών τους, ενώ σε άλλα η διδασκαλία συνεχιζόταν ομαλά με συνέπεια να υπάρχει μεγάλη απόκλιση στη διδαχθείσα ύλη

Καταληκτικά, λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, ζητούμε να εξακολουθήσει να λειτουργεί το σχολείο με έξι (6) τμήματα και να καλυφθούν τα κενά των καθηγητών άμεσα, προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του Γυμνασίου μας

Ο Σύλλογος Διδασκόντων 

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Το 15μελές Μαθητικό Συμβούλιο

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια