Ο καθηγητής Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών Χαράλαμπος Κασίμης μίλησε για την έκρηξη στις τιμές των σιτηρών και πρόσθεσε πως η Ελλάδα είναι ελλειμματική στην παραγωγή μαλακού σιταριού, καθώς παράγει μόνο το 10%.