Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής


 Το Επιμελητήριο Έβρου ενημερώνει τα μέλη του για την έναρξη της διάθεση της ψηφιακής υπογραφής 

Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του Επιμελητηρίου να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης ψηφιακής υπογραφής, είναι οι εξής:

·       Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο Γ.Ε.ΜΗ. 

·       Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.)  και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).

Η ψηφιακή υπογραφή που παρέχεται από το Επιμελητήριο Έβρου και τα λοιπά Επιμελητήρια είναι  Remote Signing (απομακρυσμένης διαχείρισης - άυλη) και η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του Γ.Ε.ΜΗ.

Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.



Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής Εγγράφου

Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:  

  1. Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς Γ.Ε.ΜΗ. που διαθέτει. 

  2. Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής»

  3. Υποβολή Αίτησης 

  4. Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο)

  5. Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής

Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες

Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες : 

● Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής 

● Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου 

● Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων 

● Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων 

● Να δει τις Οδηγίες Χρήσης

 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια