Η ΝΔ φέρνει νύχτα τα θαλασσοδάνεια στη Βουλή. - Του Λάμπρου Παπαδή

 


Όσο τα μεγάλα Μedia και τα κεντρικά δελτία ειδήσεων ασχολούνται με ζητήματα που ναι μεν είναι σημαντικά αλλά θεωρώ πως τα τραβούν από τα μαλλιά, χωρίς να αφήνουν την δικαιοσύνη να κάνει την δουλειά της ανενόχλητη, την ίδια ώρα επιβεβαιώνεται αυτό το οποίο είχα γράψει και αποτελεί για εμένα φιλοσοφία γραφής και αντίληψης... 

Πάντα όταν στα μεγάλα Media παίζει ένα μόνο θέμα από το πρωί μέχρι το βράδυ, πάντα να ψάχνεις τι νομοθετείτε στην Βουλή εκείνο το διάστημα και το τι ουσιαστικά γίνεται νόμος του κράτους και υλοποιείται με το δικό σου πορτοφόλι και το δικό σου υστέρημα. 

Δεν πάει να παγώνει ο κόσμος, δεν πάει να βρει άκρη μόνος του με το καλάθι της κοροϊδίας και το food pass που ετοιμάζουν, δεν πάει και τα τιμολόγια να πάνε στον Θεό... Η κυβέρνηση της ΝΔ θέλει να ευχαριστήσει ξανά τους ολιγάρχες που την στηρίζουν, όπως τους στήριξε με τις λίστες Πέτσα, τώρα θα τους στηρίξει (*για μια ακόμη φορά) μέσω του εφοπλιστικού κεφαλαίου μιας και οι ίδιοι ιδιοκτήτες μεγάλων τηλεοπτικών μέσω είναι οι ίδιοι που κατέχουν και τα μεγάλα Media στην χώρα. 

Όταν πρόκειται για τα προνόμια των εφοπλιστών υπάρχει συνέχεια του κράτους και λεφτόδεντρα. Αυτό αποδείχθηκε για μία ακόμη φορά με το προκλητικό «πακέτο» φοροαπαλλαγών στο εφοπλιστικό κεφάλαιο που «περνά» από τη Βουλή αυτές τις ημέρες και φαντάζομαι το ακούσατε στον ΣΚΑΙ... Πιο συγκεκριμένα, κυρώνεται για πολλοστή φορά το συνυποσχετικό ανάμεσα σε κυβέρνηση και Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών με το οποίο προσυμφωνείτε ο φόρος που θα καταβάλουν, ανεξαρτήτως κερδών.

Μάλιστα, στη συγκεκριμένη κυβέρνηση των "Αρίστων" της ΝΔ, οι εφοπλιστές αποφάσισαν να δώσουν και Bonus μιας και η ίδια η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη αποτελεί τον καλύτερο υπάλληλο του εφοπλιστικού κεφαλαίου. Έτσι λοιπόν, καταγράφεται εθελοντική εισφορά 60 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, ενώ στα προηγούμενα συμφωνητικά το ποσό αυτό ήταν 40 εκατομμύρια ευρώ. Μια κίνηση που προφανώς σχετίζεται με τις συνεχείς νομοθετήσεις υπέρ τους από την κυβέρνηση, όπως για παράδειγμα την αναστολή των χρεών των πλοιοκτητριών επιχειρήσεων έως το 2025, την απελευθέρωση της σύνθεσης των πληρωμάτων όπως και τη διατήρηση των 50 περίπου φοροαπαλλαγών που διαθέτουν διαχρονικά. Παράλληλα, στο ίδιο «πακέτο» προβλέπεται η μείωση της φορολογίας μερισμάτων στο 5% από το 10% που ίσχυε. 

Και όλα αυτά αυτές τις ημέρες με τα όσα ακούγονται μονοθεματικά και όσα πνίγονται για να μην βγει ούτε ψίθυρος και με τα κέρδη των εφοπλιστών να είναι πολλαπλάσια και βέβαια απροσδιόριστα. Όπως αναφέρθηκε στη Βουλή, η αξία του ελληνόκτητου στόλου εκτιμάται στα 160 δισ., ενώ η μεταφορά ενός φορτίου LNG για μία μόνο ημέρα κοστίζει 400.000 δολάρια.

Και μην ξεχνάτε φυσικά μετά την έξοδο σας από το Super Market σήμερα Δευτέρα, με τα όσα είδατε σε επίπεδο τιμών στα μακαρόνια εκεί και όσα διαβάσατε εδώ παραπάνω, το καλοκαίρι να μην πάτε να ψηφίσετε γιατί είναι όλοι ίδιοι και δεν αλλάζει τίποτα... 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια