Ρύθμιση-δώρο στους καναλάρχες.

 


Συγκεκριμένα, η έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης που πραγματοποιούν οι επιχειρήσεις είναι της τάξεως του 30% και για το έτος 2022. Στην έκπτωση εμπίπτουν οι επιχειρήσεις που έχουν... δαπανήσει για διαφήμιση ποσά σχεδόν ίσα ή ανώτερα από εκείνα που δαπάνησαν προ πανδημίας κι έτσι γίνεται σαφές ότι οι μεγάλες επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να επενδύουν στη διαφήμιση, ώστε ο τζίρος των καναλιών να παραμείνει σταθερός.


Η κυβέρνηση φροντίζει ώστε τα έσοδα των καναλιών από διαφήμιση να μην μειωθούν ούτε το 2022, επεκτείνοντας την έκπτωση φόρου στις διαφημίσεις και το τρέχον έτος, ζημιώνοντας έτσι το δημόσιο ταμείο. Το μέτρο είχε εφαρμοστεί και την περασμένη χρονιά και συγκεκριμένα η έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης είναι της τάξεως του 30% και για το έτος 2022, όπως δημοσιεύει η Αυγή.

Η ρύθμιση αφορά διαφημίσεις και χορηγίες σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, ενώ απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε μεγάλους διαφημιζόμενους που κατευθύνονται προς την τηλεόραση, καθώς εκείνοι διαθέτουν τις κατάλληλες υποδομές προκειμένου να επωφεληθούν. Εκτός αυτού, ορίζεται ως προϋπόθεση για την έκπτωση η διαφημιστική δαπάνη της επιχείρησης να ανέρχεται για τα έτη 2020, 2021 και 2022 τουλάχιστον στο 105% της διαφημιστικής δαπάνης του 2019. Μάλιστα προβλέπεται και διευκόλυνση για κάποια επιχείρηση που «βάσει σχετικών κανονιστικών πράξεων της διοίκησης έχει αναστείλει τη δραστηριότητά της ή επλήγη οικονομικά λόγω της εμφάνισης και διάδοσης του κορωνοϊού Covid-19», οπότε το ύψος της διαφημιστικής δαπάνης το 2020 μπορεί να ανέρχεται στο 70% της δαπάνης του 2019...

thepressproject.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια